22 października 2012

Wolne chwile

Cześć,
Przepraszam Was że mnie tak długo nie było , ale w szkole mam tak dużo nauki a mama stoi nade mną i pilnuje żeby wszystko było zrobione, ze brakuje mi czasu :(
Udało mi się jednak zrobić kilka  rysuneczków.
Oto sowa, która powstała na podstawie bajki oglądanej na mini mini
    to śmieszne małe kotki        
  
oczka , które powstały na postawie rysunków szkoleniowych jakie moja mama znalazła w necie
mój jamnik Bazyl jako Sherlock Holmes angielski gentelman
i takie sobie pieski z myszką
Powoli też powstają nowe wyroby z ceramiki.
Serdecznie witam u siebie Joasinkę i agagbu bardzo się ciszę,że podobają się Wam moje prace:)
Pozdrawiam i wracam do lekcji

3 komentarze:

  1. Bazyl w roli Scherocka Holmesa jest genialny i portret bardzo podobny do oryginału. Brawo Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. czy te oczy mogą kłamać...
    to pierwsze jak żywe, bardzo ładnie Ci to oczko wyszło:)

    OdpowiedzUsuń