26 września 2012

Moje prace

Cześć ,
dawno mnie tu nie było , bo przez szkołę teraz nie mam czasu :(
Zawsze jednak znajdzie się mała chwilka żeby coś narysować. Chce Wam pokazać teraz moje ostatnie prace :

Wróciłam też na zajęcia z ceramiki,  miały się zacząć od początku września ale moja poprzednia pani zrezygnowała i musiano znaleźć nową.
Nowością  jest to że teraz chodzę na zajęcia z gry na keyboardzie, zawsze chciałam grać na pianinie ale sami wiecie, że to duży instrument a u mnie w domku miejsca jest malutko dlatego keyboard, na razie jest fajnie.
Jutro idę na rajd szkolny, wybieramy się na górkę zwaną Dębowiec, to taka malutka górka  ale ma taki fajny teren do biegania i różnych zabaw, mam nadzieję, że jutro będzie ładnie.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny.
Basia

13 komentarzy:

  1. Mój Ty karteczkowy potworze wszędzie pełno Twoich rysunków a ja czekam na ceramicznego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Zwłaszcza te ptaszki:-)
    Pozdrówka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne! Poproszę o więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy rysujesz rownież rośliny> Na przykład kwiaty? Jeśli tak, pokaż proszę swoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! Szkoda, że ja tak nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rysuneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne. Wszystkie Basie to fajne dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne ptaki!!! Proszę o więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu-Barbarko, proszę pokaż nowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu to sa sliczne rysunki. Rysuj dalej a będę mogła się pochwalić że osobiście znam wybitną artystkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Piszę w imieniu mojej córci (8.lat) i z jej bloga -"Twoje prace są piękne". -to był cytat :)

    OdpowiedzUsuń